Regulamin II edycji Gimnazjady Językowej (Językiady Żywieckiej)

Regulamin II edycji Gimnazjady Językowej (Językiady Żywieckiej) -Powiatowego Konkursu Językowego dla uczniów szkół gimnazjalnych powiatu żywieckiego

                                      organizowanego przez                     

Zespół Szkół  Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu

Listopad 2015

Podstawowe cele konkursu zakładane przez organizatorów są następujące:

  • promowanie osiągnięć szkół gimnazjalnych

w środowisku lokalnym

  • samoocena uczniów (przed egzaminem gimnazjalnym)
  • zwrócenie uwagi przez nadzór pedagogiczny na uczniów zdolnych
  • wymiana doświadczeń pomiędzy nauczycielami różnych szkół
  • popularyzacja wiedzy z zakresu kultury i cywilizacji anglojęzycznego oraz niemieckojęzycznego obszaru językowego
  • rozwijanie postaw tolerancji i dialogu międzykulturowego

Regulamin Konkursu:

  • W Konkursie mogą uczestniczyć uczniowie szkół gimnazjalnych
  • O udziale w Konkursie decyduje kolejność zgłoszeń
  • Konkurs składa się z 2 części: części anglojęzycznej i części niemieckojęzycznej
  • Każda zaproszona szkoła może wystawić maksymalnie dwie 2-osobowe drużyny (drużyna składa się z ucznia piszącego część anglojęzyczną oraz z ucznia piszącego część niemieckojęzyczną)- zgłaszając uczniów, prosimy podać imiona oraz nazwiska uczniów w poszczególnych drużynach, nazwę zgłaszanej szkoły oraz imiona i nazwiska opiekunów przygotowujących uczniów wraz

z kontaktem

  • Uczniowie z każdej drużyny rozwiązują testy  indywidualnie
  • Wszystkie uzyskane przez drużynę punkty są sumowane – zwycięża drużyna, która uzyskała największą liczbę punktów
  • Przewidujemy również wyróżnienia indywidualne w danym języku (tu szansę mają również osoby bardzo dobre w danym języku, których drużyna nie zajęła jednak żadnego miejsca)
  • Przewidywany zakres materiału obejmuje wiedzę na poziomie szkoły gimnazjalnej (głównie poziom rozszerzony)
  • Każda z części obejmować będzie rozumienie tekstu czytanego, ćwiczenia leksykalno-gramatyczne (zadania otwarte oraz zamknięte), elementy kulturowe – uszczegółowienie w ZAGADNIENIACH
  • Przewidywany termin konkursu: 19 listopad 2015
  • Rejestracja uczestników rozpocznie się o godz. 9:00
  • Konkurs rozpocznie się o godzinie 9.30 –obie części- anglo-

i niemieckojęzyczna będą odbywały się równocześnie

  • W skład Komisji oceniającej testy wchodzić będą przedstawiciele ZSME
  • Uczniowie powinni posiadać: legitymację szkolną oraz przybory do pisania
  • Najlepsi otrzymują nagrody, pozostali uczniowie oraz opiekunowie - dyplomy
  • W przerwie podczas oczekiwania na wyniki przewidujemy poczęstunek oraz występy artystyczne
  • Planowane zakończenie konkursu około godziny 12
  • Termin zgłaszania uczniów do Konkursu: 

12 listopad 2015 – zgłoszenia przyjmujemy w formie mailowej:

caputaaleksandra@gmail.com

wojewodzic.anna@gmail.com

lub telefonicznej:
Aleksandra Caputa- 517-448-679
Anna Wojewodzic-   508-600-378

Zadania konkursowe nie powinny sprawić większych trudności uczniom. Konkurs może być potraktowany jako test sprawdzający na poziomie szkoły gimnazjalnej.

 

S e r d e c z n i e     z a p r a s z a m y   !

 

 

 

 

Powiązane artykuły:

Zespół Szkół
Mechaniczno-Elektrycznych


34-300 Żywiec
ul. KEN 3


tel. 33 861 34 28
e-mail biuro@zsme.zywiec.pl


Administrator strony
administrator@zsme.zywiec.pl

nr konta Rady Rodziców: 37 1560 1023 0000 9140 0002 3630


© ZSME 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie: strony internetowe

Ważne: nasze strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij